Uztura speciāliste Lizete Puga stāstīja, ka kampaņas pamatā būs informatīvie materiāli, kas būs pieejami dažāda skolas vecuma bērniem un vecākiem, informatīvs video par piecām porcijām augļu un dārzeņu dienā, brokastu svarīgumu, ūdens dzeršanu un veselīgām uzkodām, konkursi skolām un ģimenēm, kā arī raksti sociālajos tīklos, žurnālos, televīzijā un citur.
"Bērniem ir svarīgi, lai vecāki spētu izstāstīt un ieinteresētu ēst vairāk augļus, ogas un dārzeņus, iedrošinātu pagaršot jaunus produktus. Šai kampaņai ir spilgti vizuālie tēli, kas uzrunās ne tikai skolas vecuma bērnus, bet arī pieaugušos - tie ir augļi, ogas, dārzeņi un ūdens - mūsu veselības supervaroņi. Viņi palīdz skaidrot, kāpēc nepieciešams pilnvērtīgs uzturs, piemēram, olbaltumvielas - spēkam, ogļhidrāti - enerģijai, augļi, ogas, dārzeņi - labam noskaņojumam," stāstīja speciāliste.
lielākā problēma ir izpratnē par to, kas ir uzkoda, jo nereti par to uzskata smalkmaizītes, našķus, kārumus, aizmirstot par augļu eksistenci.
Tāpat bieži vien vecāki pārāk ātri pieņem faktu, ka bērnam negaršo augļi vai dārzeņi, un tie vairs netiek piedāvāti. Puga norādīja, ka tie bērnam ir jāpiedāvā diezgan intensīvi, un, ja pēc kādas 8-15 reizes viņam joprojām negaršos, tad tas arī ir.
"Pilnīgi normāli, ka bērni baidās no jauniem produktiem, bet tas, ka viņš tiem saka "nē", ne vienmēr to arī tiešām nozīmē. Dārzeņi un augļi ir šķiedrvielas, dažādas minerālvielas, vitamīni, un, ja mēs tos nepievienojam uzturā, tad mēs tveram kaut ko citu," skaidroja uztura speciāliste.