Šodienas redaktors:
Madara Stankeviča
Iesūti ziņu!

14 pazīmes, kas liecina par sliktu restorāna izvēli (1)

Raksta foto
Foto: Depositphotos

Ir zīmes, kas norāda, ka tavs izvēlētais restorāns var sagādāt virkni vilšanos un, iespējams, ir vērts mainīt savu izvēli laicīgi.

Nesakopta autostāvvieta

Ja izkāpjot no automašīnas, kājas nokļūst vecās lapās, atkritumos, kaudzē izsmēķu, iespējams, tev vajadzētu kāpt atpakaļ mašīnā un doties tālāk. Arī netīras restorāna durvis un logi ir negatīva pazīme, kas norāda uz to, ka tīrība šajā restorānā nav īpaši svarīga un tas var attiekties ne tikai uz vidi ārpus telpām, bet arī tajās.

Pārāk daudz tēmu un virzienu

Piedāvājums, dizains un stils ir izcils veids kā restorāns var klientam parādīt savu personību, īpašo es. Ja rodas sajūta, ka restorānā ir no visa pa drusciņai, tas var liecināt, ka komandai nav vienota koncepta par to, kas viņi ir un ko vēlas sniegt savam klientam. Tas, protams, var negatīvi atsaukties uz kvalitāti.

Neieinteresēts personāls

Ikvienam var būt sliktāka diena un smaids var nebūt tik spožs kā ierasti, bet, ja novēro, ka drūmi un neieinteresēti ir visi redzamie darbinieki, pastāv risks, ka tu saņemsi vilšanos. Darbinieki ir restorāna un tā vadības spogulis. Ja viņi ir neapmierināti, tad skaidrs, ka šajā vidē kaut kas nav kārtībā.

Raksta foto
Foto: Depositphotos

Samākslotas atsauksmes, pārsvarā no influenceriem

Kad restorāni vēlas uzlabot savu tiešsaistes profilu, viņi var nolīgt PR komandas, lai sazinātos ar vietējiem emuāru autoriem, žurnālistiem un cilvēkiem, kuri bieži sūta atsauksmes. Viņi, iespējams, piedāvā bezmaksas maltītes vai atlaides, cerot uz lieliskām atsauksmēm taču tā var nebūt īsta restorāna pieredze.

Restorānos, īpaši augstas klases restorānos, ir savas PR komandas, kas nodarbojas ar labas reklāmas veidošanu. Tomēr ir arī daudz sliktu piemēru, kas izmanto mākslīgi piesaistītus influencerus, kas saka to, ko potenciālie klienti gribētu dzirdēt, nebalstot to uz reālu pieredzi. Tā būtībā ir maldināšana uz kuru tu vari arī uzķerties un, dodoties un izvēlēto iestādi, vilties saņemtajā pakalpojumā. 

Restorānā tikai tūristi

Ja gribi kvalitatīvu ēdienu, dodies uz vietu, kurā netrūkst arī vietējo iedzīvotāju. Tikai tūristi ēdināšanas iestādē var būt zīme, ka viņi ir atnākuši, paši nezinot kur, jo, iespējams, restorāns atradies viņiem tobrīd ērtā vietā un viņiem nav bijusi pat nojausma, ko tur sagaidīt.

Nepatīkams aromāts

Degunu grūti apmānīt. Ienākot telpā un jūtot mitruma smaku, piedegušu ēdienu un eļļu, netīrības tuvumu - ir vēl laiks aiziet. Virtuvēs, kurās tīrība un klienta apmierinātība ir augstā līmenī, šādas situācijas nebūs novērojamas (protams, var gadīties kādas ekstrēmas situācijas, bet tā nebūs norma).

Nekoptas labierīcības

Ja ir iespēja, aplūko izvēlētā restorāna labierīcības pirms sēdies pie galda. Tas ir labs rādītājs tam, cik tīras ir pārējās telpas. Ja šajās telpās ziepju dozators ir tukšs, tualetes papīrs teju beidzies grīda ir ar ziepju un ūdens pleķiem - tā ir zīme, ka personāls netiek galā ar saviem uzdevumiem un tas varētu liecināt, ka viņi neseko līdzi arī citiem restorāna tīrības uzdevumiem.

Virtuve ir haosā

Bieži vien netālu no labierīcībām ir durvis uz virtuvi, kā arī tagad modernas ir atvērtā koncepta virtuves, kas tev ļauj ieskatīties restorāna aizkulisēs. Ja tur izskatās nekārtīgi un nekontrolēti, padomā labi, vai šī ir vieta, kurā vēlies ieturēt maltīti, jo iedomājies kāda vidē tiks gatavots tavs ēdiens. Un nav teikts, ka arī uz šķīvja nebūs tāds pats bardaks.

Raksta foto
Foto: Depositphotos

Kļūme pēc kļūmes

Restorāni ierasti ir ļoti noslogoti un kļūdīties ir cilvēcīgi, bet, ja tu pamani, ka nemitīgi notiek kaut kas nekontrolēts, kas atstāj negatīvas sekas, tā nav laba zīme. Piemēram, ja pasūti vienu uzkodu, saņem citu vai nesaņem vispār, vai varbūt viesmīlis par tevi aizmirst uz ļoti ilgu laiku - tā tam noteikti nevajadzētu būt. Apdomā, varbūt turpmāk šai vietai der paiet garām.

Jāmeklē otra un skrūvgriezis?

Mīlīgi restorāniņi ar savu īpašo šarmu ir viena lieta, bet vienkārši nolaistas telpas, kas kliedz pēc remonta - kas pavisam cits. Nolupusi krāsa no sieniem, griesti ar pleķiem, nekoptas grīdas, beigti telpaugi - viss tev saka: bēdz!

Tukšums

Protams, ir diennakts stundas, kurās var gadīties, ka apmeklētāju tiešām nav, tomēr visi zinām, ka brokasto, pusdieno un vakariņo daudzi un ir konkrētas stundas, kurās restorānos un kafejnīcās kūsā dzīvība. Ja restorānā neviena nav, tam noteikti ir iemesls: nepamatoti dārgs, slikts serviss, nebaudāms ēdiens.

Nekoptas ēdienkartes

Ja vide pie restorāna un iekštelpās vizuāli šķiet kārtībā, nākošais, kas var signalizēt par problēmām ir ēdienkartes. Saburzītas, pleķainas, ar ēdienu atliekām uz tām - tā nedrīkst būt! Personāls ir nolaidīgs pret šo īpašo palīgu, kas ir ārkārtīgi svarīga katrā restorānā - nevīžība pret to var liecināt arī par nevīžību pārējā restorāna darbībā.

Raksta foto
Foto: Depositphotos

Drūmi apmeklētāji

Kopā būšana un laba ēdiena baudīšana ir kā svētki, kas cilvēkos raisa pozitīvas emocijas. Ja lielākā daļa kompāniju, kas atrodas pie galdiņiem nešķiet pozitīvi noskaņotas, iespējams, viņus neapmierina vieta, kur viņi atrodas un negaršo ēdiens, ko bauda. Tātad, iespējams, tāpat būs arī tev, jo, būsim godīgi, kāda iespēja, ka pēkšņi visās kompānijās ir sliktas dienas un drūmie noskaņojumi?

Nevīžība uz šķīvja

Mats ēdienā vai kāds kukainis ir jau katastrofāla pazīme, kas stingi norāda, ka virtuvē nekas nav labi, tomēr, zīme, ka kaut kas nav kārtībā ir arī veids kā tiek novietot ēdiens uz šķīvja. Ēdiens var būt garšīgs, bet, ja tas neizskatās labi, tu vienalga izjutīsi vilšanos un radīsies sajūta, ka neesi novērtēts. Labā restorāna domā par detaļām: garšu, smaržu, izskatu, katru niansi. 

Lai veiksmīgi restorānu apmeklējumi un izcili gardas maltītes!

Lasi vēl:

Avots: Rd.com

Receptes.lv iesaka
TVNET jaunākie raksti
Uz augšu