Šodienas redaktors:
Madara Stankeviča

Ko nekad nedarīt ātrās ēdināšanas restorānos - iesaka darbinieki

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Depositphotos

Ātrās ēdināšanas restorāni ir ērti, lai aši uzkostu, bet ir dažas uzvedības nianses, no kurām, iespējams, vēlēsies izvairīties nākamajā reizē, kad pasūtīsi burgeru un frī kartupeļus. Noskaidrotas 7 lietas, ko nevajadzētu darīt šādās ēdināšanas iestādēs.

Nezināt, ko pasūtīsi brīdī, kad esi jau pie kases

Darbinieki atzīst, ka brīdis, kad klients pienāk pie kases, īpaši, ja ir bijusi rinda, joprojām nezina, ko vēlas pasūtīt, ir ārkārtīgi kaitinošs.

Šāda neizlēmība kavē darbiniekus un veido garākas rindas. Laba prakse - ja vēl neesi izlēmis, neej pie kases vai, ja tava rinda pienāk pārāk ātri, palaid pa priekšu aiz tevis stāvošos.

Labierīcību izmantošana, ja neesi klients

Protams, gadās ekstrēmas situācijas, kad nav citu iespēju, tomēr, ja tā ir vienkārši niķis, izmantot bez maksas to, par ko savā ziņā citi jau ir samaksājuši, pie tam, liekot reālajiem klientiem stāvēt rindā - nav pārāk ētiski.

Kaudze papildus garšvielu un piederumu 

Tas nav noziegums pajautāt papildus sāli, kādu garšvielu vai mērci, kas ir bez maksas, ja tas ir saprātīgā apjomā, nevis skaidri redzams, ka šādi papildināsi savas virtuves krājumus.

Garšvielas un piederumi standartā tiek izsniegti priekš katras porcijas - garšvielas, mērces, salvetes, ēdamrīki. Neliels papildinājums ir pieņemams, bet darbinieki kļūst ārkārtīgi aizkaitināti, ja tiek somā likta kaudze visa šī, jo tie tomēr ir izdevumi. 

Ļauj pasūtīt bērnam

Ir saprotama vecāku vēlme ļaut bērnam būt patstāvīgam un iemācīties jaunas lietas, tomēr ieteikums: ja redzi, ka bērns ir pārāk kautrīgs un nevar pats pasūtījumu veikt, nemoki viņu un neveido rindas - pasūti pats. 

Specifiski pasūtījumi

Ātrās ēdināšanas restorāns jau sevī iekļauj būtiskāko - ātrums. Ja pasūtot ēdienu klients vēlas veikt īpašas izmaiņas porcijā, darbinieki nereti būs gana neapmierināti. 

Tādi vienkārši lūgumi kā ledus nepievienošana dzērienam vai burgers bez sīpoliem nav problēma, bet, ja lūgums sevī ietver lielu sastāvdaļu nomaiņu, tas ir apgrūtinošo un pamatīgi var kavēt darbu virtuvē.

Nenokopts galds

Ātrās ēdināšanas uzņēmumos ne velti ir vietas, kur izmest visus papīrīšus, glāzes un novietot tukšās paplātes. Brīdī, kad darbiniekam ir jānokopj arī atstātie pārpalikumi uz galda, viņiem ir mazāk laika kopt grīdas, apkalpot klientus.

Nepieklājīga attieksme

Slikta diena? Ilgāk jāgaida pasūtījums? Vai tiešām darbinieks ir vainīgs, ka tieši tajā brīdī ir tik daudz pasūtījumu, ka to sagatavošana aizņem vairāk laika kā ierasts. Esi iecietīgs, jo neviens nemēgina speciāli ieriebt.

Avots: Insider

Receptes.lv iesaka
TVNET jaunākie raksti
Uz augšu