Nezināt, ko pasūtīsi brīdī, kad esi jau pie kases
Darbinieki atzīst, ka brīdis, kad klients pienāk pie kases, īpaši, ja ir bijusi rinda, joprojām nezina, ko vēlas pasūtīt, ir ārkārtīgi kaitinošs.
Šāda neizlēmība kavē darbiniekus un veido garākas rindas. Laba prakse - ja vēl neesi izlēmis, neej pie kases vai, ja tava rinda pienāk pārāk ātri, palaid pa priekšu aiz tevis stāvošos.
Labierīcību izmantošana, ja neesi klients
Protams, gadās ekstrēmas situācijas, kad nav citu iespēju, tomēr, ja tā ir vienkārši niķis, izmantot bez maksas to, par ko savā ziņā citi jau ir samaksājuši, pie tam, liekot reālajiem klientiem stāvēt rindā - nav pārāk ētiski.
Kaudze papildus garšvielu un piederumu
Tas nav noziegums pajautāt papildus sāli, kādu garšvielu vai mērci, kas ir bez maksas, ja tas ir saprātīgā apjomā, nevis skaidri redzams, ka šādi papildināsi savas virtuves krājumus.
Garšvielas un piederumi standartā tiek izsniegti priekš katras porcijas - garšvielas, mērces, salvetes, ēdamrīki. Neliels papildinājums ir pieņemams, bet darbinieki kļūst ārkārtīgi aizkaitināti, ja tiek somā likta kaudze visa šī, jo tie tomēr ir izdevumi.