10 ieradumi no kuriem atbrīvoties, ja izvēlies pasūtīt maltīti "drive-in"

FOTO: Suwan Banjongpian/Shutterstock.com

Jau ilgus gadus vairākas ātrās ēdināšanas iestādes piedāvā iespēju pasūtīt un saņemt ēdienu, neizkāpjot no sava auto. "Drive-in" ir īpaši labs risinājums arī šobrīd, kad maksimāli cenšamies nesatikt citus cilvēkus. Bet kādas kļūdas mēdzam pieļaut, kad apmeklējam šādas vietas, kas kaitina gan darbiniekus, gan citus rindā esošos cilvēkus?

Kāds ir galvenais ieguvums un mērķis "dive-in" - visam jānotiek ātri un bez kavēšanās, bet bieži vien tieši klients ir tas, kurš visus procesus palēnina un sarežģīt, atklāj "Reader`s Digest".

Nezini, ko pasūtīt

Domā par "drive-in" izmantošanu kā par ātrgaitas joslu. Nezini, ko īsti vēlies, un vajadzīgs ilgāks laiks, lai izvēlētos? Tas ir pilnīgi normāli, tomēr tad šī iespēja nav īsti piemērota tev. 

Šobrīd ir iespēja iepazīties ar ēdinātāju ēdienkarti to mājaslapās, īpašās aplikācijās, tādējādi nekavējot rindu.

Daži restorāni mēra laiku, kāds nepieciešams personālam, lai apstrādātu katra auto pasūtījumu. Lēnāks sniegums var ietekmēt darbinieka algu, un reizēs, kad tu vienkārši nevari izlemt, tur nav pat viņa vainas!

Grūti sadzirdēt

Pienākusi tava rinda? Atver kārtīgi logu un skaļi, skaidri runā skaļrunī. Pasūtīšanas laikā nesarunājies ar pārējiem mašīnā esošajiem cilvēkiem un nenovērsies.

Viena no kaitinošākajām lietām, kuru atklāj darbinieki, ir mēģinājumi katram mašīnā sēdošajam pašam pasūtīt sev ēdienu. Tos ir grūtāk dzirdēt, un palielinās iespēja, ka darbinieks nedzirdēs kādu no vēlmēm vai arī pieļaus kļūdu.

Tas, kuram visērtāk runāt skaļrunī, lai veic visu pasūtījumu.

Nepārtrauc pasūtījuma pieņēmēju

Ja darbinieks sāk ar tevi sarunu, necenties viņu pārtraukt, lai uzreiz veiktu savu pasūtījumu. Tas, pirmkārt, vienkārši ir ļoti nepieklājīgi. Otrkārt, varbūt viņam ir patiesi kas svarīgs sakāms, kas jau var mainīt tavu tālāko pasūtījuma veikšanas gaitu vai sarakstu. 

Runāšana pa telefonu

Ja, pienācis laiks pasūtīt, bet tu tērzē pa tālruni, palūdz savam sarunu biedram nedaudz uzgaidīt.  Darbiniekam ir mulsinoši analizēt, kuri vārdi ir adresēti viņam, bet kuri sarunu biedram tālruņa otrā pusē.  Pagaidi, līdz pasūtījums ir pieņemts, jo bieži tiek atkārtots tas, ko pasūtīji, lai novērstu kļūdas - ja nedzirdēsi, arī daļa tavas vainas te būs.

Milzīgi pasūtījumi

Atkal atceries par "drive-in" salīdzināšanu ar  ātrgaitas joslu. Visam jānorit ātri. Ja tu gatavojies pasūtīt lielu daudzumu ēdiena, it īpaši ar kādiem specifiskiem norādītājiem, esi pieklājīgs pret citiem braucējiem un dodies iekšā vai pasūti attālināti.

Rēķina dalīšana

Ņem ēdienu sev un vēl kādam un plānojat katrs maksāt atsevišķi? Slikta doma, jo tas paildzina pasūtījuma izpildes laiku un kavē rindu. 

Nespēja ātri virzīties uz priekšu

Saglabā automašīnu plūsmu kustīgu! Kad pienāk tava kārta veikt pasūtījumu, dodies uzreiz pie lodziņa. Kad jāvirzās tālāk pie saņemšanas, dari to nekavējoties, lai nekavētu pārējos. Atceries arī būt pietiekami tuvu logam, lai ir ērti gan padot, gan saņemt pasūtījumu un veikt maksājumu. 

Pasūtījuma maiņa, saņemot ēdienu

Kad esat piestājis pie loga, restorāns jau gatavo tavu pasūtījumu. Mainot pasūtījumu, tie faktiski tiek sākti no jauna - tā atkal ir pamatīga visu procesu kavēšana. Vienkārši rūpīgi pārdomā savas vēlmes pasūtījuma brīdī. Un, jā, daudzviet, izsniedzot preci, izmaiņas vairs neveic - dusmoties pamata nav, pats vien vainīgs.

Neesi gatavs veikli samaksāt

Vai esi tas cilvēks, kurš allaž norēķinās ar skaidru naudu un pasniedz precīzu daudzumu? Ja tā, sagatavo to laicīgi, nevis sāc skaitīt maksāšanas brīdī. Ja ne - maksājums ar karti ir ātrāks, ērtāks un nekāda kontakta ar skaidru naudu, kas ir mazāk higiēniski.

Skaļa mūzika

Pat klusa radio dēļ darbiniekam var būt grūti dzirdēt tavu pasūtījumu. Veicot pasūtījumu, izslēdz to; gaidot rindā, arī nevajadzētu mēģināt pieskandināt visu pilsētu ar savu mīļāko dziesmu, jo tas var traucēt citu klientu pasūtījumu veikšanu un pieņemšanu. 

Uz augšu
Back