Tas, kuram visērtāk runāt skaļrunī, lai veic visu pasūtījumu.
Nepārtrauc pasūtījuma pieņēmēju
Ja darbinieks sāk ar tevi sarunu, necenties viņu pārtraukt, lai uzreiz veiktu savu pasūtījumu. Tas, pirmkārt, vienkārši ir ļoti nepieklājīgi. Otrkārt, varbūt viņam ir patiesi kas svarīgs sakāms, kas jau var mainīt tavu tālāko pasūtījuma veikšanas gaitu vai sarakstu.
Ja, pienācis laiks pasūtīt, bet tu tērzē pa tālruni, palūdz savam sarunu biedram nedaudz uzgaidīt. Darbiniekam ir mulsinoši analizēt, kuri vārdi ir adresēti viņam, bet kuri sarunu biedram. Pagaidi, līdz pasūtījums ir pieņemts, jo bieži tiek atkārtots tas, ko pasūtīji, lai novērstu kļūdas, - ja nedzirdēsi, arī daļa tavas vainas te būs.
Atkal atceries par "drive-in" salīdzināšanu ar ātrgaitas joslu. Visam jānorit ātri. Ja tu gatavojies pasūtīt lielu daudzumu ēdiena, it īpaši ar kādiem specifiskiem norādītājiem, esi pieklājīgs pret citiem braucējiem un dodies iekšā vai pasūti attālināti.
Ņem ēdienu sev un vēl kādam un plānojat katrs maksāt atsevišķi? Slikta doma, jo tas paildzina pasūtījuma izpildes laiku un kavē rindu.
Nespēja ātri virzīties uz priekšu
Saglabā automašīnu plūsmu kustīgu! Kad pienāk tava kārta veikt pasūtījumu, dodies uzreiz pie lodziņa. Kad jāvirzās tālāk pie saņemšanas, dari to nekavējoties, lai nekavētu pārējos. Atceries arī būt pietiekami tuvu logam, lai ir ērti gan padot, gan saņemt pasūtījumu un veikt maksājumu.