"LIDO" klientu apkalpošanā iesaistīs robotus

Receptes.lv
CopyDraugiem Whatsapp Pinterest
Foto: Publicitātes foto

"LIDO" ir pirmais restorāns Latvijā, kurš klientu apkalpošanā iesaistīs robotus. Tie turpmāk palīdzēs savākt traukus.

Ar jauno tehnoloģiju palīdzību plānots atvieglot darbinieku ikdienu, paaugstināt veiktspēju, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus.

Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm. Pateicoties autonomajai pārvietošanās funkcijai, navigācijas iestatījumiem un inteliģentajai spējai izvairīties no šķēršļiem, roboti pārvietojas pa zāli, aicinot novietot uz tā plauktiem paplātes ar netīrajiem traukiem. Iestatījumi ļauj atpazīt dažādas situācijas un darbības, un likt robotam reaģēt ar atbilstošu balss vadību, nodrošinot interaktīvu komunikāciju ar klientiem. Iespējams, nākotnē veicamo darbību daudzums tiks paplašināts, jo ierīču funkcionalitāte ietver arī ēdiena piegādi, sveicināšanu, balss mijiedarbību un vairāku robotu sadarbību.

Foto: Publicitātes foto

“Esam nemitīgos meklējumos, kā pārsteigt mūsu klientus un uzlabot apkalpošanas kvalitāti. Šie roboti ir lielisks rīks kā padarīt klientu pieredzi restorāna apmeklējuma laikā vēl patīkamāku, vienlaicīgi mazinot personāla fizisko slodzi, jo paplāšu nēsāšana ar traukiem prasa ievērojamu piepūli. Tagad tās var novietot uz robotiem, kas paātrinās apkalpošanu un atvieglos darbinieku ikdienu. Priecājamies, ka robotizēti palīgi padarīs mūsu restorānus vēl mūsdienīgākus un interesantākus apmeklētājiem,” – stāsta AS LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Šādas tehnoloģijas ieviešana prasīja turpat gadu.

Šobrīd roboti palīdz klientu apkalpošanā LIDO restorānos tirdzniecības centros Akropole Alfa un Spice.

Ar laiku šādu vai līdzīgu tehnoloģiju ieviešana paredzēta visā LIDO restorānu tīklā.

KomentāriCopyDraugiem Whatsapp Pinterest
Receptes.lv iesaka
TVNET jaunākie raksti
Uz augšu