Šodienas redaktors:
Madara Stankeviča
Iesūti ziņu!

"Vāverīte", "Lukss", "Rigonda" un citas iecienītās "Laimas" šokolādes tikušas pie jauniem iepakojumiem (3)

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Iemīļotais saldumu zīmols “Laima” radījis jaunu iepakojumu dizainu iecienītajām šokolādes tāfelītēm “Lukss”, “Serenāde”, “Vāverīte”, “Sarkanā magone”, “Lācītis Ķepainītis”, “Rigonda”, “Piena šokolāde ar lazdu riekstiem” un “Krējuma”.

Turklāt, klasisko garšu klāstu papildinājušas divas jaunas un mūsdienīgas garšas: “Vāverīte” ar karamelizētām pistācijām un sālītiem zemesriekstiem un “Lācītis Ķepainītis” ar drupinātām mandelēm un medus garšas karameli.

Jauni iepakojumi "Laima" šokolādes tāfelītēm.
Jauni iepakojumi "Laima" šokolādes tāfelītēm. Foto: Publicitātes foto

“Esam gandarīti, ka pircēji, novērtējot nemainīgi augsto kvalitāti cauri paaudzēm saglabā uzticību “Laimas” zīmolam, izvēloties klasiskās šokolādes tāfelītes, kas nozīmē gan pārbaudītu kvalitāti, gan garšu, kas asociējas ar bērnību. Vienlaikus ar mērķi saglabāt klasiskajām tāfelītēm raksturīgo un atpazīstamo dizainu, vēlējāmies piešķirt tam laikmetīgāku izskatu, veidojot to atbilstošāku mūsdienīga iepakojuma dizaina risinājumam,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas vadītāja.

Jaunā iepakojuma dizaina autore Maija Rozenfelde, kura kopā ar komandu strādājusi pie četrpadsmit šokolādes tāfelīšu vizuālā risinājuma, stāsta: “Laimas klasisko tāfelīšu dizaina oriģinālās skices tapušas ļoti sen, laikā, kad mākslinieki zīmējumu veidoja ar roku, un, nenoliedzami, ar roku darinātam darbam piemīt cita aura. Analizējot dizaina risinājumus cauri laikam, kas bijuši daudzi un dažādi, secinājām, ka vairākas risinājumu nianses laika gaitā izzudušas, piemēram, “Serenādes” iepakojumā uz mēness sēdošais vijolnieks. Veidojot jauno dizainu, domājām par sajūtu, kādu vēlamies atkal atgriezt, meklējām raksturīgākās iezīmes. Vairāki nosaukumi datoru salikumu perfekcijā bija pazaudējuši sākotnējo raksturu, kāds piemīt Laimas šokolādei, – dabiskumu un cilvēka meistarības klātbūtni. Mērķis bija atgriezt šo dabiskumu un nostalģisko sajūtu, kurā jūtams cilvēka rokas pieskāriens. Piemēram, ja vārdā ir divi “a” burti, katrs no tiem apzināti veidots nedaudz atšķirīgs. Visas skices tika veidotas ar roku, kā tas bija agrāk, un pēc tam, protams, pārliktas datorsalikumā.” Kopumā jaunā šokolādes tāfelīšu iepakojuma dizaina izveidei, sākot no vēsturisko materiālu izpētes, līdz jauna dizaina risinājuma tapšanai, bijis vajadzīgs pusotrs gads.

Kā liecina pārdošanas rezultāti,

pērn pircēji Latvijā visbiežāk izvēlējušies šokolādes tāfelīti “Lukss”, kam popularitātes ziņā seko “Lācītis Ķepainītis”, “Krējuma šokolāde”, “’Vāverīte” un “Serenāde”.

Receptes.lv iesaka
TVNET jaunākie raksti
Uz augšu