Sasista pudele veikalā: kam jāuzņemas atbildība?

FOTO: Depositphotos

Vai arī tev ir gadījies, vai varbūt esi bijis liecinieks situācijai, kurā dažādu sakritību dēļ veikalā ir sasista pudele vai burka, ko nemaz neesi vēlējies iegādāties? Katram var gadīties, bet jautājums aktuāls: kurš par to maksās?

Raidījumam Bez Tabu ar savu stāstu dalījusies kāda jaunā māmiņa. Veikalā, iepērkoties ar divgadīgu bērniņu, Elita pavisam nejauši sasitusi grādīgā dzēriena pudeli. Saniknota pārdevēja likusi par šo dzērienu tūlīt samaksāt. 

Niknā pārdevēja izteikusi komentārus ne vien par saplēsto pudeli, bet arī par bērnu audzināšanu un aicinājusi veikalā vairs nenākt. 

Jaunā māmiņa norāda, ka veikalā ejas pie stikla pudelēm ir ļoti šauras. Par nodarījumu samaksājusi, jo steigusies uz autobusu, bet jautājums joprojām aktuāls - vai šādās situācijās tiešām atbildība jāuzņemas veikala apmeklētājam.

Aptaujājot cilvēkus, domas dalās: kāds mēģinātu runāt ar veikala vadību un rast veidu, lai nebūtu jāmaksā, cits uzskata - ja reiz tu sasiti, tad arī pats samaksā. 

Kā skaidro Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve,

likums šādas situācijas nekontrolē. Visu nosaka veikala iekšējie kārtības noteikumi un pārdevēja godaprāts.

8

Vairāku veikalu pārstāves atklāj, ka samaksa netiek ieturēta, ja bojājums radīts nejauši.

Vairāk par konkrēto situāciju skaties video sižetā:

Uz augšu
Back