Ja tavus pirmos pasūtījumus pieņēmis viens viesmīlis, pat tad, ja viņš vēlāk ir aizņemts, nelūdz neko citam viesmīlim. Mazliet pacietības, un iegūsi gan kāroto desertu, gan dzērienu. Šāda rīcība var novest pie nekorektiem rēķiniem, aizmirstām porcijām – rezultātā tieši tu paliksi zaudētājos.
Saplīsa? Ļauj viesmīlim tikt galā
Izlija dzēriens? Saplīsa glāze? Ar atvainošanos būs pietiekoši. Vismazāk viesmīļi vēlas, lai tu mestos ceļos, lasītu lauskas un sevi savainotu. Viņiem pieejams speciāls aprīkojums, lai radīto šmuci sakoptu.
Kāds laipns komentārs vai piezīme – kāpēc ne, bet garas sarunas, kas kavē viesmīļa darbu, ir traucējošas un kaitinošas. Der atcerēties, ka tu neesi tur vienīgais.
Neaiztiec paplāti un visu, kas uz tās novietots
Kad viesmīlis pienāk pie galda ar ēdienu un dzērienu pilnu paplāti, sliktākais, ko tu vari darīt, ir palīdzēt un ķert visu iespējamo no paplātes. Kāpēc? Balansēt ar pilnu, smagu paplāti nav nemaz tik viegli, un, nekontrolēti no tās ko noceļot, pastāv risks, ka viesmīlis to nevarēs vairs noturēt. Vai tiešām vēlies redzēt savu pasūtījumu izgāztu uz grīdas vai vēl sliktāk – sev klēpī?
Nav nekāda problēma sadalīt rēķinu, bet ideāli ir par to brīdināt pasūtījuma brīdī, lai viesmīlis uzreiz redz, kuram kādi ēdieni un dzērieni. Ja to teiksi brīdī, kad vēlies rēķinu jau samaksāt, viesmīlim var nākties atkārtoti jautāt, ko kurš ir pasūtījis, un pastāv lielāks risks, ka tiks pieļautas kļūdas. Visi taču esam tikai cilvēki.