12. augustā tirdzniecības centrā “Rīga Plaza” tika atvērts jauns LIDO restorāns. Tie paši iecienītie ēdieni, bet Latvijā vēl nebijusi pašapkalpošanās pieeja, kas paredz klientiem iespēju ēdienu uzlikt sev pašiem. Līdz šim to uz šķīvja lika darbinieki.
Vairāk robotu un pašapkalpošanās: LIDO atver jauna koncepta restorānu
Jaunā pašapkalpošanās koncepcija ir atbilde mūsdienu straujajam dzīves ritmam, lai padarītu raitāku klientu apkalpošanu un radītu ērtāku darba vidi uzņēmuma darbiniekiem. Sperot šādu soli, LIDO iet līdzi laikam un kļūst par pirmo sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu Latvijā, kas klientiem piedāvā 100% pašapkalpošanās pieeju.
Jaunajā restorānā tiks nodarbināti vairāk nekā 30 darbinieku, kas būs atbildīgi par ēdiena gatavošanu, atbalstu klientiem, kā arī tīrības un kārtības uzturēšanu.
Klientu apkalpošanas nodrošināšanā plaši tiks izmantotas arī modernās tehnoloģijas – inovācijas nozarē: trauku novācēju roboti, grīdas roboti, paplāšu ratiņi u.tml.
“Jaunais restorāns ar pašapkalpošanās koncepciju ir ne tikai apliecinājums LIDO attīstībai, bet arī rūpēm par klientu un darbinieku labbūtību. Mēs nemainīgi turpināsim piedāvāt plašu ēdienu izvēli, integrējot apkalpošanā modernās tehnoloģijas, vienlaikus saglabājot pieejamas cenas, lai klientiem nodrošinātu vislabāko pieredzi,” pauž LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Velkot paralēles ar inovatīvo pašapkalpošanās koncepciju, restorāna atklāšanas pasākuma viesiem bija iespēja veidot pašiem savus ēdiena baudīšanas noteikumus – tika noskaidrots, ka ēdiena paplāti visērtāk ir nest ar abām rokām, LIDO ēdieni vislabāk garšo kopā ar kvasu un nemainīgi visatbilstošākā mūzika ir tautā iemīļotas latviešu dziesmas. Savukārt apkopojot pasākuma laikā veiktās aptaujas rezultātus, tika noskaidrots, ka viesu mīļāko LIDO ēdienu TOP3 ir:
- kartupeļu salmiņi,
- kartupeļu pankūkas,
- cāļa šašliks.