Taču Bolt Food un Wolt komentāri ne vienmēr saskan ar patieso situāciju. “360TV ZIŅneši” uzrunātais ēdienu izvadāšanas kurjers ieteica PVD inspektoriem aiziet pārbaudē uz kādu ēdienu gatavošanas vietu Matīsa ielā. Tā esot populāra vieta, no kurienes kurjeri paņem ēdienu vešanai klientiem. PVD devās pārbaudē un tik tiešām atklāja pārkāpumus. “Konstatējām dažādus higiēnas prasību pārkāpumus telpu iekārtojumā un inventāra tīrībā. Par konstatēto ir sākts administratīvo pārkāpumu process,” raidījumam saka Raimonds Tukišs, PVD Rīgas pilsētas pārvaldes vadītājs.
Pēc PVD uzņēmumu reģistra datiem Rīgā Bolt Food sniedz pakalpojumu 341 uzņēmumam, Wolt - 366 uzņēmumiem.
Komentējot mikroblogošanas vietnē "X" plašu popularitāti guvušo video, kurā, iespējams, redzama viena no tā sauktajām "kaktu virtuvēm", "Bolt" norāda:
“Diemžēl ir bijuši gadījumi, kad kāda kurjerpartnera rīcība ir tikusi nofilmēta un videomateriāls nonācis sociālajos tīklos, – mēs šādos gadījumos vienmēr esam pateicīgi video autoriem, jo “Bolt” var liegt piekļuvi kurjeram “Bolt Food” piegādes platformai, ja tiek saņemta jebkāda sūdzība vai veidojas aizdomas.
Konkrētajā piemērā video autors izteica bažas par iespējamu higiēnas prasību neievērošanu, tāpēc sadarbībā ar PVD šobrīd notiek izmeklēšana – aktīvi noskaidrojam apstākļus par video redzamajām darbībām, kā arī par laiku un vietu, kur video ir ticis uzņemts, un sniedzam dienestam visu nepieciešamo informāciju. Tāpat arī cenšamies noskaidrot, vai video redzamās personas ir mūsu esošie kurjerpartneri, – neizslēdzam, ka ar šīm personām vēsturiski vairs nesadarbojamies, bet piegādes somas nav tikušas mums atgrieztas.
Ierasti, kad noslēdzam sadarbību ar kādu no kurjerpartneriem, piegādes somas tiek mums atgrieztas, jo iekasējam depozīta maksu, bet ne vienmēr no kurjerpartneru puses tas tiek īstenots. Ikdienā reti saņemam sūdzības par kurjerpartneriem, somu stāvokli vai ēdiena stāvokli, jo kurjerpartnera pienākums ir ievērot ētiskas saziņas principus ar klientu, regulāri tīrīt piegādes somu ar tam piemērotiem līdzekļiem un rūpēties, lai sadarbības partnera sagatavotais ēdiens tiktu piegādāts atbilstoši.”