Sekojot veselīga dzīvesveida un uztura tendencēm, plaša patēriņa olu ražotne “Alūksnes putnu ferma” piedāvā Latvijā vēl neredzētu jaunumu – olu baltuma proteīna smūtiju zīmolu “Fiteg2”.
"Alūksnes putnu ferma" investējusi 120 000 eiro olu proteīna smūtiju izveidē
Unikālās produktu līnijas klāstā ir trīs garšu smūtiji, kuru izveidē un palaišanā tirgū investēti vairāk nekā 120 tūkstoši eiro.
Receptes pamatā ir augstas kvalitātes olu baltums. Tas ir vērtīgs olbaltumvielu, aminoskābju un citu mikroelementu, kā B3 vitamīna, magnija, kālija un nātrija, avots visdažādākajām patērētāju grupām – gan aktīva dzīvesveida cilvēkiem, tai skaitā bērniem un sportistiem ar augstu fizisko slodzi, gan jaunām māmiņām, gan senioriem un cilvēkiem ar īpašām diētām.
Sulīgas garšas un daudz proteīna
Jaunie “Fiteg2“ olu proteīna smūtiji ir pieejami 300 ml tilpuma iepakojumos ar 3 dabīgām augļu garšām – mango, apelsīna un ābola-vaniļas. Katrai no garšām atšķiras arī olas baltuma jeb proteīna uzturvērtības. Mango olu proteīna smūtijā sastāvā ir 64 % olas baltuma – 21 g proteīna, apelsīna smūtijs satur 60 % olas baltuma – 20 g proteīna, savukārt ābolu-vaniļas smūtijs satur 79 % olas baltuma – 25 g proteīna.
Būtiski – “Fiteg2“ smūtiji nesatur pievienoto cukuru, ir bez laktozes, bez taukiem un bez glutēna. Dzērieni ir jāuzglabā ledusskapī, tiem ir 140 dienu derīguma termiņš, bet, pirms lietošanas uzturā, tie nedaudz jāsakrata, lai iegūtu gaisīgas un noturīgas putas.
“Sasniegt vairāk – tas ir ne vien mūsu jaunā zīmola “Fiteg2” moto, bet arī sociāli, ekonomiski un fiziski aktīvu cilvēku neatņemama dzīvesveida sastāvdaļa. Tamdēļ esam gandarīti, ka spējam rast risinājumu, kā palīdzēt cilvēkiem ievērot šādu dzīvesveidu, sniedzot olbaltumvielām bagātīgu maltīti. Esam pārliecināti, ka ikviens cilvēks – aktīva dzīvesveida piekritējs, jaunā māmiņa, seniors vai bērns no 5 gadiem varēs atrast sev tīkamāko “Fiteg2” garšu. Vienlaikus lepojamies, ka ar šo inovatīvo dzērienu kategoriju ne tikai paplašinām “Alūksnes putnu fermas” produktu portfeli, bet arī iepazīstinām Latvijas pārtikas nozari ar pavisam jaunu dzērienu kategoriju, kas patiešām atbilst veselīga dzīvesveide tendencēm,” komentē Diliara Valitova, “APF Holdings” korporatīvās komunikācijas un ilgtspējīgas attīstības vadītāja.