Mazāki iepakojumi un cenas "kosmosā": pircēji sašutuši par veikalnieku blēdībām
Papildināts ar "Lidl" komentāru

FOTO: Shutterstock

Sociālā tīkla "Facebook" lietotāja Ilze Geidāne domubiedru grupā ““Lidl” atklājumi un vilšanās” dalās ar pārdomām par veikalos strauji pieaugošajām preču cenām, izraisot komentāru lavīnu.

Sieviete "Lidl" novērojusi strauju cenu kāpumu vairākām precēm: "Protams, es saprotu, ka cenas ceļas visam, bet šis liekas par traku. Vēl pirms pāris mēnešiem cena (veļas pulverim) 7.99, pirms aptuveni mēneša 9.99, nu jau 11.99. Otrs šoks bija par ķiploku mērci, kas tieši tāpat dažu mēnešu laikā no 1.19 maksā jau 2.19.” Sievietei novērotais licis aizdomāties,

“vai patiešām viss šis cenu kāpšanas vājprāts saistīts ar energoresursu sadārdzinājumu, vai tomēr veikalnieki veikli izmanto situāciju."

21

Ilzes pārdomas izraisījušas komentāru lavīnu. Tā, piemēram, kāda pircēja raksta: “Sestdien piefiksēju daudzas ikdienā aktuālas preces, kuras bija "Lidlā" dārgākas par manu piemājas "Rimi". Nr. 1 cukurs, Nr. 2 piens, Nr. 3 pupiņu kafija, Nr. 4 lasis, Nr. 5 mellenes, Nr. 6 tomāti, Nr. 7 siers! Gan jau vēl daudz kam neesmu pievērsusi īpašu uzmanību, bet šie ir tie produkti, kurus atceros.”

Arī Svetlana pauž viedokli, ka “daudziem produktiem katru nedēļu ir jauna cena – arvien augstāka un augstāka. Nu jau "Maksimā" daudz kas ir lētāks nekā "Lidlā"”. Ieva piekrīt”: “Te tev nu bija lētais "Lidls!”

Rigonda, strādājot lielveikalā, novērojusi ne vien strauju cenu pieaugumu, bet arī izmaiņas produktu iepakojumā:

“Cenas aug ļoti ātri, un skatieties uz svaru - tas pats iepakojums ir ar daudz mazāk gramiem. Trakums vien būs!”

21

Vērīgākie pircēji piefiksējuši arī citas veikalnieku blēdības. “”Topā” Jacobs 500 g maltajai kafijai bija “uzsvieduši" cenu 10 eiro, ilgi nenoturēja, jo nepirka. Nācās cenu “nomest” uz 6 eiro. Veikalnieki ir mega bezkaunīgi. Līdzīgi bija ar saulespuķu eļļām “Maximā” - ja pirks, būs arī attiecīgs piedāvājums!”

Daudzi domubiedru grupas dalībnieki ir vienisprātis par to, ka, izmantojot iespēju, cenas nereti tiekot paaugstinātas nepamatoti. “Protams, labāk inflācija nekā karš, bet nu jau, manuprāt, tiek izmantota situācija. Pie tam nekaunīgi - ne tikai "Lidl" veikala,” sašutumu pauž Kristīne.

“Es arī saprotu cenu sadārdzinājumu - degviela, eļļa utt., bet reāli ir sajūta, ka bieži vien cenas ceļ, jo "var celt",”

21

Kristīnei piekrīt Ludmila.

Ir arī pretēji viedokļi. Tā, piemēram, Aļesja uzskata, ka “visur un uz visu cenas aug. Neviens nepiespiež pirkt preces tikai "Lidlā". Ir vairāki veikali un iespēja salīdzināt cenas, turklāt daudziem akciju bukleti pieejami arī internetā. Tāpēc nevajag brīnīties, bet jāpērk tur un tas, kas apmierina.”

Saņēmām arī "Lidl" pārstāvja komentāru: "Burtiski vakar publiskotie Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka 2022. gada jūlijā, salīdzinot ar 2021. gada jūliju, vidējais patēriņa cenu līmenis valstī ir palielinājies par 21,5%. Inflācijas pieaugums novērojams arī citās Eiropas valstīs. Tas kopumā ietekmē globālo pārtikas izejvielu cenu - produktu ražošanas, apstrādes un piegādes izmaksas, kas atainojas produkta gala cenā veikalā. “Lidl” cenu politika ir elastīga, mēs cenšamies vienmēr piedāvāt labāko cenas un kvalitātes attiecību, taču, kā zināms, cenas regulē tirgus. Aicinām mūsu klientus sekot jaunākajiem cenu piedāvājumiem pirmdienās un ceturtdienās."

Kādi ir jūsu novērojumi un pārdomas par straujo preču cenu kāpumu? Padalieties komentāros!

Uz augšu
Back