Ko nekad nedarīt kafejnīcās - iesaka darbinieki

Ko nekad nedarīt kafejnīcās - iesaka darbinieki

Tējnīcas un mazās kafejnīcas ir lieliska vieta, kurā nobaudīt gardu dzērienu, notiesāt kādu smalkmaizīti un brīvā gaisotnē atbildēt uz kādu e-pastu vai paveikt kādu citu darbiņu. Tomēr, ir lietas, ko šajās vietās nevajadzētu darīt, lai netraucētu citiem apmeklētajiem, cienītu sevi un uzņēmuma darbiniekus.

Nesūdzies par cenām

Ja tu neesi apmierināts ar cenu, tev vienmēr ir iespēja doties uz kādu citu vietu. Kā tev šķiet, vai tiešām cilvēks otrpus letei ir tas, kurš šīs cenas nosaka? 

Jā, kafetērijās izmaksas var ātri augt, it īpaši, ja tu pasūti sarežģītu dzērienu, kas izgatavots no augstas kvalitātes pupiņām. Tomēr sūdzēšanās par dzēriena izmaksām tās nesamazinās un neliks justies ērti ne tev, ne darbiniekam.

Nemaini sīknaudu no dzeramnaudu trauciņa

Mazās kafejnīcās uz letes bieži var atrast atvērtu trauku, kas paredzēts dzeramnaudām. Tas nav domāts tev, pat tad, ja tev ļoti, ļoti vajag sīknaudu! Tas šķiet pašsaprotami, tomēr tādas situācijas tiek novērotas un tā noteikti nav laba prakse

Neizmet dzēriena trauku, ja tajā ir vēl kas atlicis

Daudzviet dzērieni tiek pasniegti papīra vai plastmasas trauciņos, lai tu vari tos baudīt ne tikai uz vietas, bet arī paķert līdzi, ja nu tev pēkšņi jādodas. Ja krūzē atlicis nedaudz dzēriena, pajautā bārmenim kā rīkoties, jo atkritumu tvertnes nav piemērotas šķidrumiem. Vai esi aizdomājies, kādu nekārtību tas var radīt brīdī, kad šīs tvertnes jātīra? 

Atbildi godīgi: "Uz vietas vai līdzņemšanai?"

Tev var nešķist būtiski, ka maini savu viedokli un līdzi paņemto smalkmaizīti tomēr baudi uz vietas, tomēr baristai tas sagādā zināmas neērtības.

Tiek tērēts laiks un resursi (tātad finansiāli zaudējumi), lai atbilstoši iepakotu pasūtīto ēdienu, tiek pievienotas ekstra salvetes, bet, baudot to uz vietas, tas viss jau ir nodrošināts un pieejams uz galdiem.

Kafijas papildināšana nav bezmaksas

Tā notiek tikai filmās, kad pēc lūguma "papildiniet kafiju", tā tiek pielieta un tas neko nemaksā. Protams, ka maksā un par to nav jāizrāda nekāds pārsteigums un jānosoda barista, kurš dara savu darbu. Kāpēc gan lai otrs dzēriens būtu bez maksas - tas tāpat tiek gatavots, ja vien kafejnīcā nav kāds īpašai piedāvājums lieliem kafijas mīļiem.

Labierīcības domātas apmeklētājiem

Jā, ir situācijas, kurās, protams, neviens neiebildīs, ka tiek izmantotas labierīcības pat tad, ja neesi kafejnīcas klients, tomēr, regulāra šāda prakse nav pieņemama. Padomā, vai tev patiktu gaidīt rindā tikai tāpēc, ka kāds vienkārši garām ejot izlēmis ieskriet?

Viens dzēriens uz visu dienu? Nav labākā doma!

Mūsdienu vidē, kad daudzu profesiju pārstāvji var strādāt no jebkuras vietas, galvenais, lai līdzi būtu laptops, bieži izvēle krīt uz kafejnīcām, jo ir taču patīkami nodoties darbam un baudīt tasīti sava mīļākā dzēriena. Ja zini, ka tava darbošanās nebūs īslaicīga, bet gan teju dienas garumā, apzinies, ka aizņem vietu, kurā kāds cits varētu arī ko nobaudīt, tāpēc tikai pieklājīgi būtu dienas laikā pasūtīt vairākus dzērienus vai kādu gardu smalkmaizīti. 

Kafejnīca nav birojs

Nevienam netraucēs tavs portatīvais dators, bet, ja visu galdu noklāsi ar papīriem un vēl uzsāksi konferences zvanu ar kolēģiem, tici mums, tavā virzienā tiks vērsti daudzi naidīgi skatieni ne vien no darbinieku puses, bet arī citu apmeklētāju, jo šīs tomēr ir vietas, kur daudzi ierodas, lai atpūstos, baudītu mieru, klusumu. 

Lasi vēl:

Avots: Insider

Foto: Depositphotos

Komentāri

Pievienot komentāru

Pievienot komentārus var tikai autorizēti lietotāji.

Autorizēties

Jaunumi

Visi jaunumi

Recepšu izlases


Sezonālās receptes


Jaunumi

Visi jaunumi


Video receptes


Jaunumi

Visi jaunumi