Food Union laidis klajā Lakto ar meža zemenēm

Food Union laidis klajā Lakto ar meža zemenēm

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union papildinājis Lakto klāstu ar jaunumu – dzeramo Lakto ar meža zemenēm lielajā 500g iepakojumā. Jaunā Lakto sastāvā papildu meža zemenēm ir īpaša pienskābo baktēriju izlase, kas satur vērtīgās L. acidophilus LA-5 un Bifidobacterium BB-12 pienskābās baktērijas, un kas to padara par veselīgu un gardu piena produktu ērtai ikdienas lietošanai. Turpinot attīstīt kopējo Lakto zīmola ražošanas jaudu, Food Union šogad tajā ir investējis 35,8 tūkstošus eiro.

Jauna garša – Lakto ar meža zemenēm
Jaunā Lakto sastāvā pievienotās meža zemenes satur ābolskābi, citronskābi,  askorbīnskābi, salicilskābi, vitamīnus, minerālvielas un karotīnu, un organismam tik  ļoti nepieciešamo dabisko C vitamīnu. Lakto sastāvā esošās L. acidophilus LA-5 un  Bifidobacterium BB-12 pienskābās baktērijas veicina zarnu trakta veselību un  stiprina   imunitāti. Produkts nesatur konservantus, cieti, sintētiskos aromatizētājus  un  krāsvielas.

“Jau izsenis zināms, ka L. acidophilus LA-5 un Bifidobacterium BB-12 pienskābās   baktērijas veicina gremošanas sistēmas darbību, novēršot diareju un  aizcietējumus,  un uzlabojot resnās zarnas darbību, kā rezultātā mazinās vēdera  pūšanās un  uzlabojas pašsajūta.  Taču mūsdienu zinātnieki ir atklājuši, ka  pienskābās baktērijas  pozitīvi ietekmē ne tikai zarnu traktu, bet arī citas organisma   funkcijas. Ir pierādīts, ka   tām ir tendence mazināt otrā tipa cukura diabēta,  aptaukošanās un aknu iekaisuma  riskus,” stāsta Dr.Edgars Bodnieks, Rīgas Paula  Stradiņa klīniskās universitātes  slimnīcas gastroenterologs dietologs.

38,5 tūkstošu EUR ieguldījums augošākajā jogurtu zīmolā
Šogad Food Union ir investējis 38,5 tūkstošus eiro kopējā Lakto zīmola ražošanas jaudas nodrošināšanā. Rezultātā AS Valmieras piens ražotnē tika palielināta termostata kamera, kas nodrošina īpašo Lakto konsistenci. Kopumā Lakto klāstā ir 13 produkti – četru veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos un lielajos 500g iepakojumos, un piecu veidu garšas 220g glāzītēs.

“Mēs redzam, ka cilvēki aizvien vairāk izvēlas veselīgus un funkcionālus produktus. No Lakto klāsta pircēji visvairāk iecienījuši Lakto bez piedevām 220g glāzītē un dzeramos Lakto ar smiltsērkšķiem 500g iepakojumos. Šāda pircēju uzvedība saskan ar tendencēm visā pasaulē – cilvēki, kuru ikdienas ritms ir straujš un steidzīgs, arvien vairāk uzturā lieto produktus, kas ir ne tikai veselīgi un garšīgi, bet arī ērti paņemami līdzi. Jaunais meža zemeņu Lakto būs piemērots regulārai lietošanai dzeramā veidā vispārējās pašsajūtas un imunitātes uzlabošanai, kā veselīgs un gards našķis starp ēdienreizēm vai kā alternatīva pienam kopā ar brokastu pārslām vai augļiem,” saka Maija Avota, Food Union zīmolu vadītāja.

Par Food Union
Food Union ir lielākais piena pārstrādātājs un vadošais uzņēmums pārtikas un dzērienu ražošanā Latvijā, un vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. Food Union zīmols apvieno divus lielākos piena ražotājus Latvijā AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens, un lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā – AS Premia Foods. Provizoriski Food Union apgrozījums 2014.gadā sasniegs 125 miljonus eiro. Uzņēmumā šobrīd strādā vairāk nekā 800 darbinieki un tā ražotnes Latvijā iepērk pienu no teju 400 Latvijas zemnieku saimniecībām.

Food Union strādā pēc augstākajiem pārtikas drošības un kvalitātes drošības standartiem. Tā ražotnes ir saņēmušas ISO 9001, ISO 14000, ISO 22000, FSSC 22000 un Ķīnas HACCP sertifikātus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Pievienot komentārus var tikai autorizēti lietotāji.

Autorizēties

Jaunumi

Skatīt vairāk

Jaunākās receptes