Šī gada 1. jūnijā Rīgā, viesnīcā “Radisson Blu Elizabete” atklāts jauna koncepta restorāns Cut. Restorāna viesiem katra apmeklējuma reizē būs iespēja “nopelnīt” īpašu restorāna atzinību – atlaidi vakariņām, bezmaksas kafiju un citus labumus.
Restorāns Cut apmeklētājiem dod atlaidi par laipnību
“Mēs ticam, ka laipnība patiesi atmaksājas. Pat mazākais viesu laipnības žests mūsu restorānā nepaliks nepamanīts”, stāsta Gerhards Erasmus, restorāna Cut vadītājs, iepazīstinot ar laipnības ēdienkarti, kas piedāvā atlaidi par labestību, desertu par dalīšanos sociālajos tīklos un kafiju par atsaucību.
Katram ēdienam restorānā Cut ir divas cenas – pamata un laipnības. Lai saņemtu atlaidi par labestību, viesim būs jābūt smaidīgam, atsaucīgam un laipnam. Savukārt, lai saņemtu izvēlēto desertu par brīvu, sociālajos tīklos jāievieto fotogrāfija ar mirkļabirku #kindnesspaysoff vai #cutrestaurant. Maltītes beigās viesiem lūgts atstāt novērtējumu par saņemto apkalpošanu, savukārt kā pateicību viesi saņems bezmaksas kafiju, apmeklējot restorānu atkārtoti.
“Restorānu kultūra Latvijā vēl tikai attīstās. Esmu novērojis, ka apmeklētāji sagaida laipnu un ātru apkalpošanu, bet paši mēdz būt noslēgti. Nepatīkamo attieksmi visvairāk izjūt restorāna viesmīļi. Domājot par to, kā motivēt klientus kļūt laipnākiem, radās ideja pilnīgi jaunam restorāna konceptam. Baltijā esam pirmie, kas gatavi atdarīt klientiem par laipnu izturēšanos,” piebilst Gerhards Erasmus.
Vēl nebijušais koncepts paredz Latvijas restorānu kultūras uzlabošanos, nodrošinot ne vien labāku viesu apkalpošanu, bet arī mudinot restorāna apmeklētājus kļūt laipnākiem un pieklājīgākiem.